sâmbătă, 25 septembrie 2010

Pretul timpului

Ceva e in neregula cu lumea asta. Inca nu imi dau seama ce, dar ceva din mine imi spune ca sunt aproape de a descoperi. Mi se pare foarte nedrept pentru lumea asta faptul ca traim atat de putin. Avem o viata, o perioada limitata, in schimb timpul "existentei", a acestei realitati este infinit. Imi este peste masura sa dau teorie cand "a inceput" timpul, poate ca el nu a inceput niciodata. Poate ca este doar senzatia de timp. Se crede ca lumea este veche de cateva miliarde de ani. Eu cred ca a existat dintotdeauna, ca nu se poate masura de cand a inceput. De asemenea cred ca nu se va opri niciodata. Nu vom cunoaste cu adevarat limitele universului deoarece ne lovim de bariera timpului. Suntem ca o clipire din ochi.

De ce sa pierzi o viata cautand niste raspunsuri ale caror intrebari nu au fost puse niciodata? Acum am inteles de ce timpul nostru este limitat: pentru ca astfel ne putem bucura de el.

Niciun comentariu: