vineri, 16 martie 2012

Planuri pentru anul acesta 3

- Get a gome: Yup, baby has to fly from home and set his roots....

Adica sa imi iau valea de acasa. Sa imi setez cuibul de nebunii, sa il decorez dupa cum vrea muschiul meu cel mai gros....


Mai am de decorat dar... cel mai important s-a realizat


-Get a driver's licence: Future plans: Get XP Driving.
Carnetul, da carnetu cat e carnetu doamna? Primul ar trebui sa fie un fleac din moment ce stiu atatea reguli si bleah. Da, stiu... multi m-au batut la cap :)) S-apoi sa colind in fiecare wknd locuri pe care le vizitez destul de rar.
Done



-Get a car. Obligatoriu
Berea fara alune e ca carnetul fara masina... Sau ca tuica fara prune? Ma rog...Am nevoie de o mashinutz



-Learn to swim
Oooo da. Nu ar trebui sa fie greu ... Sper sa termine astia bazinul ala mai repede.

Nu au terminat bazinul :))

-Learn to dance
Cu doua picioare strambe se face primavara dar cu un tango inima viseaza la Argentina :)

Not achievable this year

-Spend some good time
Intentionez in Portugalia.
Heh, Florenta a fost si mai frumoasa :)

Niciun comentariu: