marți, 17 august 2010

Si m-am intors

Am fost in concediu 2 saptamani, timp in care mi-am luat si o pauza in a scrie pe blog. Am fost in Grecia, si am trait o saptamana de neuitat. Frumusetea marii, a plajelor, varietatea gastronomica, contrastele de relief au facut aceasta vacanta de neuitat. Rodos-ul, caci acolo am fost, este o Grecie in miniatura, o bijuterie capturata de la Turci situata intre marea Egee si Mediteraneeana. Plaja a fost la ordinea zilei, urmata de vizite la ruinele cetatilor din Rodos si Lindos. Turul insulei este imperios necesar, iar pentru senzatia desavarsita in partea vestica este un drum care seamana cu un rollercoaster: peisajele sunt superbe. Am terminat vacanta facand parasailing intrucat Rodos-ul este cunoscut pentru sporturile nautice. Pe ansamblu 9/10 si recomand tuturor care s-au saturat de continent.

Un comentariu:

Iulia spunea...

Bine ai revenit. Eu tocmai ce m-am intors de la Balcik, anul acesta am facut "experiment" la vecinii nostri bulgari, dar sigur la anul voi merge in Grecia daca nu, in Spania. Chiar si in Bulgaria se simte apropierea de Occident, ce sa mai vorbesc de greci, turci sau egipteni. Numai noi am ramas de carutza cum s-ar spune pe romaneste:))