joi, 6 mai 2010

Indiferenta

Cat costa indiferenta unui om? Mai nimic, se poate trai si cu asta. Cat costa indiferenta unei natiuni? Vieti. Sunt atat de multi oameni care au nevoie de ajutorul nostru, atea cazuri de oameni ce pot fi fericiti cu un simplu ajutor. Nu voi preciza aici vreun caz, insa scriu aceste randuri pentru cineva anume pe care il voi ajuta. Nu am putut ramane indiferent la acest caz, sunt convins ca mai sunt destui de multi oameni ca si acesta, si m-am gandit ca lipsa mea de indiferenta mea ar putea salva o viata. Nu vreau sa ma mandresc cu asta (ca voi ajuta pe cineva), ci  va indemn si pe voi sa faceti la fel ca mine ori de cate ori aveti ocazia. Oriunde. Oricand. Oricat.

Un comentariu:

Iulia spunea...

Mi-a placut articolul si chiar m-a facut sa imi dau seama ca trebuie sa ajut oamenii mai mult, chiar si atunci cand nu am prea mult de dat.Asadar sa fim solidari cu cei din jurul nostru oricand.